Frostie the snowman

Efter träningen igår var jag på toppen humör, så jag drog hem, fixade till mig och mötte upp min plutt på Stureplan. Vi gick till "Ett Litet Hak" där vi delade på hjort och oxfile, eller rättare sagt han matade mig med sin hjort och jag slängde över en bit kött på hans tallrik:P Till efterrätt åt han chokladkaka och jag fick Champagnesorbet:D Mumma!! Höll på att sätta maten i halsen när jag såg notan (och då hade vi fått ca 300 kr billigare) men det var bara att betala halva.
Efter middagen gick vi bort till hans jobb där vi tog lite drinkar och lite annat smått och gott;) Vid 23.00 snåret tog vi tbanan ut till Kärrtorp och såklart är det snöstorm när vi ska gå av. Dessutom var det ungefär en halvmeter nysnö som vi fick pulsa igenom. Helt jävla UNDERBART! Vi hade snöbollskrig hela vägen hem och det sluta med att vi ramla ner i en snödriva så det var två snögubbar som klev in genom hans dörr:P
När klockan ringde kl 07.00 imorse var det becksvart och snöstorm ute så det fanns ingen jävla chans att jag skulle ta mig till skolan så jag somnade om. Men usch vad jobbigt det var att lämna plutten... Nu får jag inte pussa på han på 3 veckor:( Buhu
Efter att ha pussat på han 3 miljoner gånger kämpade jag mig genom snön och stormen till tbanan och tog mig till den sista skoldagen detta år!!!!!!!!!!!!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0