This could be the start of something new!

Just nu flyter jag på någon övermänsklig high. Det känns helt sjukt bra att vara i Lund, att vara student och att vara Lundaekonom i Göteborgs Nation. Kunde absolut inte ha valt en bättre nation!

I valet och kvalet tidigare idag ringde jag både syrran och mamma för lite moraliskt stöd inför en kväll i ensamhet, men väl framme vid nationen ser jag en tjej från inskrivningen så jag rusar fram till henne och hon var jätte trevlig, inne på trädgården börjar vi snacka med tre andra urgulliga tjejer, spelar kubb med super trevliga killar OCH (förmodligen det bästa) Josefinis brorsa kliver in och överraskar mig med att min allra bästaste Jossi kommer hit typ NU! Hon är i Lund i skrivandets stund och imorgon ska jag få träffa henne! Kan det bli mer underbart??

Hur som helst, efter Glenns trädgård bjöd jag med mig mina nyfunna vänner hem och vi drack lite vin och snacka innan vi drog till Myntha och Kajplats 15. Pratade med ännu fler super trevliga killar och det är en sjukt glad och nöjd och glad och bara helt jävla SUPER LYCKLIG Mikaela som skriver detta!!!!

Nu känner jag mig som en student!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0