Söndag

Blev en sväng hos Maria igår kväll där det vankades julpyssel, glögg, pepparkakor, rödvin och skratt! Alldeles super skönt avbrott i tentaoron. Med knappa dygnet kvar till tenten så känner jag mig ganska säker, eller så säker man kan bli av att plugga ex-tentor tre miljoner gånger.. Ser tentan likadan ut som tidigare tentor så borde skiten gå vägen men gör läraren en fuling och ändrar om tentan helt ja då är jag väl helt enkelt KÖRD! Haha..
 
Hade tänkt pallra mig till gymmet för ett crossfit pass men eftersom det är snöstorm ute så körde jag ett pass hemma istället. Måste ju säga att hemmaträning är sjukt underskattat! Man kan bli precis lika trött och slut hemma som på ett gym, det enda som krävs är lite fantasi, lite inspiration och en timer och sen är det bara att köra! Svettig och anfådd blev resultatet av en mini-cirkel som följdes av mage.
Efter träningen städade jag badrummet och nu ska jag plugga lite till tror jag och ikväll blir det spexxxiiis mys! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0