Vintern rasat ut.. eller som vi studenter skriker VALBORG!!

Vilken valborg! Vi kunde inte ha bett om bättre väder, människor, tagg och allmänt studentpepp. Solen strålade från en klar blå himmel och brände sönder axlar, näsor och kinder. Stadsparken vad fullproppad med glada och sommartaggade studenter och alkoholen flödade!
Efter 6 timmar av champagne frukost, intensivt kissande, taffsande på en gammal flamma och allmänt valbors yrande sprang jag upp till ÖGs för att bugga loss till live musik med en Skåne charmör, hälla i mig kall öl och grovhångla på Stortorget med ovannämnda charmör. Hem för ett pars timmar relax och dusch som istället blev kaffedrickande, pianospel och högläsning ur "Det bästa av allt" innan förfesten drog igång igen och vi var tillbaka på ÖGs för ett par timmars intensivt festande för att avsluta denna magnifika Valborg!
När fötterna skrek efter vila, redbullvodkan gjort sitt och hungern satte in spenderade jag några sista härliga minuter med min charmör än en gång på Stortorget. Intensivt kyssande, leenden och allmänt härliga komplimanger gjorde att jag sov som en prinssessa.
Vaknade upp imorse till ännu en strålande sommardag, bakis fri och med noll sug på alkohol. Bytte planerna om Finalborg på GBG Nation och klädde mig i shorts och t-shirt (för att skona mina illröda axlar), mötte upp Josefin för en promenad runt Lund och 4 timmar långlunch i solen.

Tack för världens bästa Valborg
Tack för ännu en grym Lundakväll
Tack för pirr i magen, kyssar och fina ord
Tack för sol, värme och glädje

Kommentarer
Postat av: Josefin Artursson

WHOOO!!

SÅ JÄVLA GRYM VALBORG!!!!!!

MÅSTE BLI EN FAVORIT I REPRIS NÄSTA ÅR!!!!:)

2012-05-01 @ 20:43:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0