KILL ME

Sitter mest och pluggar och pluggar och plugga.. Inte så segt som det låter dock, tycker faktiskt det är rätt kul och stimulerande. Skön känsla att förstår saker men inte kunde för ett par dagar sedan och känna sig mer och mer säker inför den analkande finanstentan :)
 
Stör mig dock ordentligt på problembarnet som verkar ha stora illusioner om de överväldigande känslor jag uppenbarligen känner inför denne. Problemet är bara att dessa icke existerar, har inte gjort på över 1 år och kommer aldrig existera igen. Självklart för mig men mindre självklart för andra. Gör att jag hamnar i en ytterst pinsam situation där jag bli behandlad som en retarderad 5-åring.. Why oh why?!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0