Morgonstund har guld i mun

Har en härlig ny morgonvana på G! Uppe med tuppen och innan solen, eller med andra ord 05.30 på mornarna, mumsa i sig frukost och sedan vandra iväg till ett nästan tomt Gerda för träning. Hemma igen efter 08.00 och med hela dagen framför mig utan att behöva släpa på träningskläder till skolan eller känna press på att hinna träna för jag är redan klar för dagen! Brukar även av någon konstigt anledning alltid vakna vid 05.00 tiden så varför inte passa på att gå upp då liksom! Sen om jag vill ta en kvälls PW finns det massvis med tid under kvällen till det.
I LIKE!
 
Idag är dagen innan tentan så det blir till att repetera för fulla muggar. Måste även C-vitamin boosta lite då jag känner att en förkylning gryr i kroppen.. men jag har inte tid att bli sjuk så tyvärr lilla förkylning du får ta och flytta på dig.
 
Helgen med mami och papi var TOPPEN! Har fått fina paket, goda middagar, stora härliga hotellfrukostar och vi har packat en del av mitt lilla Lundahem!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0