GOTT NYTT 2013!!

Hej 2013 och välkommen! Nu sitter jag i mitt lilla hem i Lund igen efter nästan 3 veckor i värmen och ytterliggare en vecka med jobb och plugg i Stockholm. Imorgon är det tenta och sen väntar ett par dagars vila innan VT 13 drar igång med buller och brak. Det vankas spexfest, spexreunion, eee-dagarna, plugg, födelsedagar, uppsatsskrivande och självklart en massa träning!
Har börjat träningsåret 2013 med en rejäl magsjuka som resulterat i en rätt rejäl viktnedgång. Men nu ska konditionen toppas, muskulaturen ska bibehållas snarare än byggas på och formen ska bara bli bättre och bättre för varje vecka som går. Kan meddela att jag är AS TAGGAD!!
 
Med 2012 såhär i backspegeln kan jag konstatera att det var ett helt fabulöst år även om starten var ganska så knackig. Vartefter månaderna gick så gick allt från klarhet till klarhet och jag har gjort precis det jag velat göra och lyckats med det jag velat lyckas med. Har träffat en massa människor varav en del försvunnit för länge sedan och andra finns kvar och fortsätter förgylla min vardag på ett eller annat sätt. För hade någon sagt i början av förra sommaren att jag och restaurangchefen på jobbet skulle börja umgås såsom vi gör idag hade jag förmodligen fallit ihop av skratt! Men 6 månader senare och vi träffas fortfarande och jag kan nästan, nästan kalla han en vän ;)
 
Men nu är det ett nytt år och jag är nyfiken på vad 2013 kommer att bjuda på!!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0