Lazy saturday

Oh my! Jag är inte tonåring längre! Hur, när och var blev jag så gammal att ett par glas vin (okej ca 4-5 glas vin) en fredagkväll sänker en så totalt att man ligger utslagen i sängen dagen efter och småslumrar till 4 tiden på EFTERMIDDAGEN! Illa eller bara jävligt skönt? Ja det är ju den stora frågan!
Illa är i allafall träningsvärken från igår, känns som om rumpa, ben och rygg blivit överkört av en lastbil. Träna finns inte på världskartan för jag kan knappt böja mig ned för att ta på mig löpardojjorna.. men det betyder bara att imorgon blir det dubbelt upp!!
Kvällen skulle spenderats med god mat och vin till att spenderas med gott sällskap och film till att bli mitt egna (fantastiska) sällskap och en rulle eller två. Vad ska man säga mer än att jag inte är förvånad... fast risken finns att mina festglada vänner drar med mig på ännu en utgång! Hjälp! Hur ska jag klara detta??!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0