Barcelona!

Ännu en solig dag här i Barcelona.
Har tagit sovmorgon (som vanligt) och ätit lång frukost (som vanligt). Ska snart bege mig ner mot stranden men först ett stop hos Yoigo då mitt spanska SIM-kort har muppat sig.. Helt plötsligt har jag ingen surf på kortet, konstigt!
 
Min första helg här i BCN får 5 av 5 sangrias! Sjukt kul i fredags, filmkväll med en kompis i lördags och lång springrunda igår. Imorgon ska jag upp till universitet för att se hur bra (dåligt) det gick på placement testet i fredags och på onsdag börjar skolan! Så idag är sista dagen att njuta av solen innan allvaret drar igång. Ska dock bli kul med skolan och hoppas även träffa lite roliga människor :)
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0