My master studies

För ungefär 1 år sedan började jag undersöka mina möjligheter att ta min Master i London. Jag vet inte hur många svettiga timmar jag har ägnat framför datorn med att gå igenom skola för skola, undersöka allt från chans att komma in till karriärsmöjligheter, kostnader, boende, skolan i sig... You name it!
Jag har skrikit, gråtit, varit SKIT SUR, deppig.
Jag har läst, läst och läst.
Jag har googlat och läst ännu mer och googlat lite till.
Och nu, idag, en vanlig onsdag i september, ganska exakt ett år efter det att tanken på studier i London slog mig har jag alltså skickat in min första ansökan!! Känns mer än bara galet och nu håller jag tummarna för att det ska gå vägen! I slutet av denna vecka hoppas jag även kunna skicka in mina två andra ansökningar och därmed sätta punkt för ett års jobb.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0