Till Josefin!

Woop Woop! Endast för din skulle kära Josefin kommer här en uppdatering efter månader av tystnad. Jag har då tagit mitt pick och pack och flyttat från Lund, via London och slutligen hamnat i Barcelona!! Är inne på min tredje dag i denna stad och BOY har det varit intensiva dagar, inte en lugn stund (eller träning för den delen heller) men kul har jag haft.
Har nätdejtat vänner för fullt och dagens dubbeldejt med två söta svenska pojkar blev till middag som snart blir till utgång. Med andra ord, men kan ha det sämre!!
 
På tisdag/onsdag drar skolan igång och tro det eller ej, men jag är sjukt taggad på att lära mig tala, läsa, skriva och förstå spanska! Är rätt kul hur snabbt man kommer in i det fast det var år sedan man läste språket. Idag så köpte jag tex ett SIM-kort på spanska, den ni!!
 
Nu väntar den heta, spanska natten där allt kan hände ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0